Eğitim Sıkça Sorulan Sorular

1) Eğitimlere Eğitim Yönetim Sistemi (EYS) üzerinden mi başvuru yapılıyor? Telefon ya da mail ile başvuru alınıyor mu?

Eğitimlere sadece Eğitim Yönetim Sistemi (EYS) üzerinden başvuru yapılabilmektedir. Telefon ve/veya mail ile başvuru alınamamaktadır.

2) EYS’ye nasıl giriş yapabilirim?

– Lisanslama ve Sicil Tutma Sistemi (LSTS) kullanıcısı iseniz: LSTS kullanıcısı olup ilk kez EYS’ye giriş yapacaksanız, “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak belirleyeceğiniz yeni bir şifre ile EYS’ye giriş yapabilirsiniz.
– LSTS kullanıcısı değil iseniz: “Yeni Kullanıcı” butonundan şifrenizi oluşturarak sisteme giriş yapabilirsiniz.

3) Eğitim başvurusunda bulunacağım. Ödemeyi nasıl gerçekleştireceğim?

EYS’ye giriş yaptıktan sonra başvuru adımlarını takip etmeniz gerekmektedir. Ödeme bilgileri son başvuru adımında yer alıyor. Bu aşamaya geldiğinizde ödeme şeklinizi seçerek ödemenizi yapabilirsiniz:
– Kredi kartını ile ödemeyi seçerseniz: Sistem sizi banka ekranına yönlendirecek ve gerekli işlemler yapıldıktan sonra kredi kartınızdan ödemeniz tahsil edilecektir.
– EFT-Havale ile ödemeyi seçerseniz: Başvurunuzu tamamladıktan sonra, egitim@tspakb.org.tr adresinden e-mail adresinize bilgilendirme e-postası gelecektir. Gelen e-postada ödeme yapılabilmesi için gerekli bilgiler yer almaktadır.

4) Eğitim ücretini yatırdım faturamı nasıl temin edebilirim?

Faturalar eğitim günü kişilere teslim edilmektedir.

5) Faturamı eğitim gününden önce göndermeniz mümkün mü?

Operasyonel nedenlerden ötürü, faturalar ancak eğitim günü kişilere teslim edilebilmektedir. Eğitim öncesi fatura gönderimi mümkün olamamaktadır.

6) Eğitime başvuruda bulundum fakat katılamayacağım. Ücretimi iade almam mümkün mü?
Eğitim ücret iadesine ilişkin işlemler, eğitim tarihinin en geç 2 gün öncesine kadar işleme alınabilmektedir. Kaydınız ancak zorunlu hallerde iptal edilebilir.

Bunun için zorunlu hali belgeleyen bir yazı ve eğitim ödemesine dair dekontun eğitim tarihinin en geç iki gün öncesinde Birliğin 212 280 85 89 numaralı faksına gönderilmesi gerekmektedir.

Zorunlu hallerin belgelenmesi;

a) Hastalık ve ameliyat halinin hastaneden alınmış doktor raporu ile
b) Yurtdışı veya yurtiçi seyahat halinin görevlendirme yazısı ve uçak bileti ile belgelendirilmesi talep edilmektedir.
Yukarıda örneklenen zorunlu haller dışında hiçbir gerekçe ile ücret iadesi yapılmaz ve yatırılan ücret başka bir eğitim için kullanılamaz.

7) Eğitimlere aynı kurumdan birden fazla kişi katılmak istediğinde toplu olarak başvuru yapma olanağı var mı?

EYS üzerinden “Kurumsal Başvuru” ile aynı kurumdan birden fazla kişinin eğitimlere başvurusunun yapılması mümkündür.

8) “Kurumsal Başvuru”yu herkes yapabilir mi?

Hayır. “Kurumsal Başvuru”yu ancak, Birliğimiz tarafından sisteme tanımlanmış, kurumların ilgili insan kaynakları yetkilisi yapabilir.

9) Kurumlardaki ilgili insan kaynakları yetkilileri nasıl “Kurumsal Başvuru” yetkisi alabilir?

İnternet sitemizde (www.tspb.org.tr) Eğitim/Eğitimlere Başvuru linki altında yer alan “Eğitim Yönetim Sisteminde Eğitim Yetkilisi Tanımlama Formu”nu bulunmaktadır. İlgili kurum tarafından bu form doldurularak Birliğimizin 0 212 280 85 89 no.lu faksına iletildiğinde, formda belirtilen kişi için “Kurumsal Başvuru” yetkisi Birliğimizce tanımlanmaktadır.

10) Eğitim ekranında fatura bilgilerim bölümünde çalıştığım kurumun adı gelmiyor, nasıl düzeltebilirim?

Başvuru ekranında yer alan fatura bilgileri bölümündeki “Kurum Unvanı” kısmında değişiklik yapma yetkiniz bulunmamaktadır. Değişiklik talebinizi, Birliğimizin 0 212 280 85 67 no.lu telefonundan arayarak Eğitim Bölümü yetkililerine iletebilirsiniz. Yetkililer gerekli düzenlemeyi yapacaktır.

11) LSTS kullanıcısıyım. EYS’de “Şifremi Unuttum” bölümünden yeni şifre almaya çalışıyorum. Fakat e-posta, eski adresime gönderiliyor. E-posta adresimi nasıl güncelleyebilirim?

E-posta adresinizi www.spl.com.tr adresinden Lisans ve Sicil Sistemine girerek iletişim bilgileri bölümünden güncelleyebilirsiniz.

12) EYS üzerinden bireysel başvuruda bulundum. Fatura bilgilerinde hata yaptım, nasıl düzeltebilirim?

Fatura üzerindeki değişiklik talebinizi Birliğimizin 0 212 280 85 67 no.lu telefonundan Eğitim Bölümü yetkililerine iletebilirsiniz. Yetkililere düzeltme için sizi yönlendirecektir.

13) Faturadaki yanlışlığı eğitimde faturayı aldıktan sonra fark ettim. Düzeltme için ne yapabilirim?

Fatura tarihinden itibaren 7 gün içinde değişiklik talebinizi Birliğimize ilettiğiniz takdirde talebiniz işleme alınarak düzeltme yapılabilmektedir. 7 günden sonraki talepler dikkate alınamamaktadır.

14) EYS üzerinden yapmış olduğum eğitim başvurumu nereden takip edebilirim?

Eğitim başvurularınızı, EYS üzerinde yer alan “Başvurularım” bölümünden takip edebilirsiniz.

15) EYS üzerinde yer alan “Eğitim Talebi Oluştur” ne anlama gelmektedir?

Kontenjanı dolan eğitimlerin yeniden açılmasını talep ettiğinizde ve/veya açılmasını istediğiniz eğitimler olduğunda “Eğitim Talebi Oluştur” butonundan talebinizi oluşturarak bize iletebilirsiniz.

16) Eğitimleriniz ile ilgili herhangi bir konuda öneri ve/veya şikâyetlerimi nasıl bildirebilirim?

Öneri ve şikâyetlerinizi, EYS üzerinde yer alan “Öneri/Şikâyet Formu” bölümünden yapabilirsiniz.

17) Birliğinizin açtığı eğitimleri nereden takip edebilirim?

Eğitimlerimizi EYS üzerinden takip edebilirsiniz. EYS’ye https://eys.tspakb.org.tr/basvuru/  adresinden ve Birliğimiz internet sitesi üzerinden yer alan “Eğitim Yönetim Sistemi” linkinden erişebilirsiniz.

18) Eğitim Yönetim Sisteminin (EYS) kullanımı ile ilgili bilgiye nereden ulaşabilirim?

EYS’nin kullanımı ile ilgili bilgiye internet sitemizde, Eğitim/Eğitimlere Başvuru bölümünde yer alan Eğitim Yönetim Sistemi Kullanım Kılavuzu”ndan ulaşabilirsiniz.

.